FŐOLDAL |
Logisztika |
|
|
|
|
|
|
|
Spedició, Fuvarozás |
|
|
|
|
|
|
|
eTudakozók |
|
|
Térszerkezet |
|
|
|
Kapcsolódó területek |
|
|
|
|
|
Közlekedés |
|
|
|
|
|
Információs társadal. |
|
|
Vállalat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minőségbiztosítás |
|
|
|
|
|
|
|
|
EU |
|
Egyéb |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rail Cargo Hungaria
|
|
Kapcsolódó oldal:
|
Rail Cargo Hungaria lesz a MÁV Cargo Zrt. új neve 2010-ben
A Rail Cargo Austria AG vezetése döntést hozott magyarországi leányvállalata, a MÁV Cargo Zrt. nevének megváltoztatásáról.
Prof. Friedrich Macher, a Rail Cargo Austria AG igazgatóságának tagja, a budapesti „Szállítmányozás 2009” konferencián ma bejelentette, hogy a cég vezetése döntést hozott magyarországi leányvállalata, a MÁV Cargo Zrt. nevének megváltoztatásáról.
Ennek értelmében a szükséges hatósági egyeztetéseket és engedélyezési eljárásokat követően, várhatóan 2010 első negyedévében a magyar vasúti árufuvarozás és vasútlogisztika piacvezető vállalatának neve „Rail Cargo Hungaria” -ra változik.
A konferencián – amelynek fő szponzora a MÁV Cargo Zrt. – Friedrich Macher a leányvállalat nevének megváltoztatását egyebek között azzal indokolta, hogy a privatizáció óta eltelt tizenegy hónap alatt a MÁV Cargo Zrt. a versenyképesség fokozása, a hatékonyság növelése és a szolgáltatások színvonalának emelése érdekében olyan szervezeti és átfogó műszaki változtatásokat indított el, illetve részben már végre is hajtott, amelyek a vállalatot hangsúlyosan megkülönböztetik a magánosítás előttitől.
A Rail Cargo Austria és a MÁV Cargo Zrt. legjobb képességeinek egyesítésével a cégcsoport Európa harmadik legnagyobb vasúti árufuvarozási szolgáltatója. A Rail Cargo Austria a privatizációs szerződésben vállalt kötelezettségeinek megfelelően évi 8,7 milliárd forint értékben hajt végre fejlesztéseket a magyar leányvállalatnál, amelynek keretében az idén megkezdte a MÁV Cargo saját vontatási képességének kialakítását. 2009. év végégig 18, a legkorszerűbb minőségi követelményeknek megfelelő mozdonyt adott át a magyar vállalatnak, amelynek trakciós kapacitásait a következő években tovább növeli.
Megkezdődött a mozdonyvezetők toborzása, jövőre pedig Budapesten megindul a saját mozdonyvezető képzés is. Ugyancsak milliárdos nagyságrendben folyik a MÁV Cargo Zrt. informatikai hálózatának korszerűsítése és harmonizációja a Rail Cargo Austria informatikai rendszerével.
A MÁV Cargo társ-befektetőként létrehozta az aradi vasúti terminált és ezzel megkezdte dél-kelet-európai regionális szerepvállalását.
A Rail Cargo Austria törekvése, hogy a jövőre már új néven működő MÁV Cargo Zrt-vel Európa második legnagyobb vasút-logisztikai szolgáltatójává váljon.
(logsped)
2009.11.06.
|
|
|
|
|